Loading...
Jedzenie

Jak wyciągnąć więcej z treningu. Spalacze tłuszczu najwyższej klasy

Dieta na spalanie niepotrzebnego tłuszczu

Chcąc jak najszybciej uzyskać wymarzoną sylwetkę, konieczne jest zaplanowanie odpowiednich treningów wspartych zbilansowaną dietą. Pomóc może również suplement taki jak spalacz tłuszczu Olimp. Jak szybko i bezpiecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej? Sprawdź.

Dieta na utratę nadprogramowych kilogramów – spalacz tłuszczu Olimp

Dieta redukcyjna oznacza obcięcie ilości kalorii dostarczanych organizmowi wraz z pokarmem. Zbilansowany plan posiłków musi zawierać białka, tłuszcze, węglowodany oraz szereg innych mikro i makro elementów. Decydując się na spożywanie mniej kalorycznych dań, mimo wszystko trzeba pamiętać o zachowaniu stabilnej dawki białka tj. 1-2,5 g na kg wagi własnego ciała. Należy za to ograniczyć węglowodany jeśli na co dzień nie zażywa się dużej ilości aktywności fizycznej lub tłuszcze, kiedy w grę wchodzą intensywne treningi.

Zbilansowaną dietę warto wzbogacić o spalacz tłuszczu Olimp, który pomoże w przyspieszeniu tempa metabolizmu, a także dostarczy dodatkowej energii.

Spalaj tłuszcz dzięki regulacji tętna

Podstawą w treningach mających na celu spadek ilości tkanki tłuszczowej jest regulacja metabolizmu. Odbywa się ona dzięki kontrolowaniu tętna i utrzymywaniu go w strefie fat burning (z ang. spalania tłuszczu). Oznacza to 60-70% HRmax (tętna maksymalnego). Wówczas nasze ciało pozyskuje energię potrzebną do wysiłku z rezerwatów tłuszczu. Jeżeli przekroczymy ten próg, zwiększone zapotrzebowanie na kalorie wymoże na organizmie konieczność odnalezienia ich w cukrach (pochodzących z pożywienia). Natomiast zbyt niskie tętno można nazwać kolokwialnie stratą czasu. Nie przyniesie zauważalnych korzyści ani w przypadku poprawy kondycji, ani nie przyczyni się do przyspieszenia procesu spalania tłuszczu.

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu

Ćwiczeniami, które najlepiej nadają się osiągnięcia omawianego powyżej celu, są te z rodzaju interwałowych, kardio oraz siłowe. Interwały jako aktywność fizyczna najbardziej wymagająca wydolności i odpowiedniego przygotowania, nie jest polecana nowicjuszom. Może być dla nich zbyt trudna i wykańczająca, co zaowocuje zbyt wysokim tętnem, a także spadkiem motywacji. Tak więc na początku swojej drogi do idealnej sylwetki warto wybrać ćwiczenia kardio. Są to m.in. bieganie, jazda na rowerze, czy basen. Najlepiej łączyć je z prostymi ćwiczeniami siłowymi, aby nie tylko spalać tłuszcz ale również budować imponującą masę mięśniową, a więc poprawiać swoją siłę i wydolność. Trening musi trwać powyżej 30 minut, aby był skuteczny.

Regeneracja a spalanie tłuszczu

Aby cały proces redukcji mógł spełnić założone cele, konieczne jest danie ciału czasu na odpoczynek. Szczególnie kiedy na co dzień wykonywany jest intensywny i obciążający nie tylko mięśnie, ale również stawy trening. Regularny sen od 7 do 9 godzin dziennie, rozciąganie (nawet w dni wolne od ćwiczeń) oraz masaże, pozwalają ciału zregenerować siły, a mięśniom zrosnąć się i zwiększyć swoją powierzchnię.

Połączenie diety, spalaczy tłuszczu Olimp, treningów interwałowych, kardio lub siłowych oraz odpowiednia dawka relaksu, przyczynią się nie tylko do utraty wagi, ale również ogólnego dobrego samopoczucia. Warto aby zarówno plan treningowy jak i plan posiłków, pomagali ułożyć doświadczeni trenerzy personalni lub dietetycy. Dobiorą oni odpowiednie zestawy, które będą najbardziej wydajne a przy okazji bezpieczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.