Loading...
HobbySportUroda

Sprawdzone ćwiczenia na brzuch i boczki!

Kobieta wykonująca ćwiczenia na płaski brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki, mają to do siebie, że niechętnie się raczej za nie zabieramy. Skąd, towarzysząca tego rodzaju aktywności fizycznej, repulsja? Przyczyna, a zarazem jednoznaczne wyjaśnienie, brzmi dosyć prosto: te partie mięśni lubią boleć i ze względu na swoje położenie, są stosunkowo delikatne. Ostatecznie, chronią sporą ilość narządów wewnętrznych, takich jak żołądek, wątroba czy trzustka. Dziś słów kilka na temat tego, jakie ćwiczenia na brzuch i boczki wybrać, aby osiągnąć wymarzony rezultat! Czy odpowiednio dopasowane zestawy ćwiczeń na brzuch są skuteczne?! Sprawdźmy to!

 Ćwiczenia na płaski brzuch i boczki – jak znaleźć czas dla siebie?

Skądinąd wiadomo, że systematyczne ćwiczenia na płaski brzuch i boczki, nie należą do najprzyjemniejszych. Wie to każda osoba, zmagająca się na co dzień z otyłością i nadwagą. Nieraz wykonywanie zestawu ćwiczeń na brzuch i boczki, wydaje się być nam bardzo mozolną pracą, przewyższającą ambicjonalnie tą, którą wykonujemy zawodowo. Co zrobić, jeśli dodatkowo cierpimy na schorzenia, których tak naprawdę nie mamy czasu solidnie i rzetelnie wyleczyć? Pęd i tempo życia, pozbawia nas złudzeń, co do mogącego nas czekać zysku, dlatego inwestować w siebie i nie oglądać się na to, co możemy jeszcze stracić. Oprócz zdrowia i dobrego samopoczucia, nie ma nic ważniejszego!

Ćwiczenia na płaski brzuch i boczki dla początkujących – wprowadzenie

Ćwiczenia na płaski brzuch i boczki dla początkujących: zacznij od dobrego przygotowania się do podjętego przez siebie z góry planu! Zaznajom swój brzuch i boczki, z czekającym go wysiłkiem fizycznym. Uśmiechnij się. Początek, zwykle jest trudny, ale za jakiś czas, ten podjęty przez ciebie, mozolny wysiłek, przekształci się w zwykłą rutynę. Ćwiczenia na brzuch i boczki w domu, są o wiele bardziej przyjemniejsze, niż konieczność popisywania się swoją zgrabną sylwetką i stałe narażenie na ocenę innych osób na siłowni. Nie musisz specjalnie się donikąd wybierać. Nie musisz szukać specjalnego stroju do ćwiczeń ani myśleć o tym, kogo akurat dziś, zastaniesz w fitness klubie. Czy będą to osoby z tobą zaprzyjaźnione, czy też ktoś, kto wcale ci nie sprzyja i krytycznym okiem wciąż spogląda, na twoje jeszcze nie do końca wypracowane, mięśnie płaskie brzucha i boczków

Niektórzy doświadczeni trenerzy są zdania, że kluczem do utrzymania właściwej postawy naszego ciała, jest trening dwustronny, tych partii mięśni, które odpowiadają m. in. za nasz brzuch i boczki. 

Zatem trening na brzuch i boczki, który wykonujesz samodzielnie w domu, nie powinien polegać tylko na:

  • wykonywaniu skłonów do przodu, 
  • skłonach prostych,
  • czy unoszeniu nóg do góry, w pozycji leżącej. 

Trening dwustronny, polega na wzmacnianiu przednich oraz tylnych mięśni, górnej części ciała. 

Budowa mięśni górnej partii ciała. Zobacz, z czym masz dokładnie do czynienia!

Mięśnie boczne i przednie brzucha zbudowane są z:

  1. mięśnia prostego brzucha,
  2. mięśnia skośnego zewnętrznego brzucha,
  3. mięśnia skośnego wewnętrznego brzucha,
  4. mięśnia poprzecznego brzucha,
  5. mięśnia piramidowego.

Mięśnie tylnej części brzucha, składają się z:

  1. mięśnia czworobocznego lędźwi,
  2. mięśni między poprzecznych brzucha. 

Brak samoakceptacji, w połączeniu z walką oraz z doskwierającym naszemu ciału chorobami, potrafi doprowadzić zarówno do wyniszczenia psychicznego jak i do zaniku równowagi fizycznej. Ćwiczenia na boczki i brzuch, mogą pomóc ci, w odzyskaniu pogody ducha i zachowaniu balansu zdrowotnego. Jest to bardzo istotne i wiąże się ze stałą postawą, odnoszącą się do dobrej kondycji ciała jak i wyglądu, który pozbawi nas, dzięki temu w końcu, wczorajszych kompleksów

W Internecie, jest bardzo dużo ciekawych aplikacji, dotyczących anatomii ludzkiego ciała, które pomogą ci, zapoznać się z budową tzw. tułowia.  W łatwy i przejrzysty dla odbiorcy sposób, prezentują, z czym właściwie mamy do czynienia, mówiąc o krągłościach oraz ćwiczeniach na brzuch i boczki.

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Zestaw ćwiczenia na brzuch i boczki w domu, jak podkreśliłam wcześniej, powinien być urozmaicony. Trenerzy personalni, fizjoterapeuci oraz lekarze, zaznaczają jednoznacznie, że przy wykonywaniu ćwiczeń na boczki i brzuch, nie należy się zbytnio forsować. Nie oznacza to oczywiście, że mamy ich w ogóle nie wykonywać i zrezygnować zupełnie ze zdrowej kondycji i sprawności fizycznej. Pamiętajmy jednak o pewnym umiarze i porządku. Nie przekraczajmy własnych możliwości, ze względu na przyświecające nam w danym momencie ambicje, nawet jeśli należą one, do tych, które uznajemy za najbardziej wzniosłe i szlachetne. 

Ćwiczenia na brzuch i boczki – zestaw sprawdzonych ćwiczeń

Kobieta wykonująca ćwiczenia na brzuch i boczki
Źródło: freepik.com

Zestaw ćwiczeń na brzuch i boczki, znajdziesz najszybciej na viral stronach, takich jak te udostępniane i aktualizowane każdego dnia, dostępne w ofercie najbardziej znanych kanałów wideo. Poniżej lubiane przez użytkowników i odbiorców, przykłady:

Proszę się nie zrażać użytym przeze mnie w tekście słowie viral. Cała filozofia oraz technika działania portalu i społeczności YT, właśnie na viralu polega. Jako zwolenniczka jogi dodam, że za najbardziej sprawdzony i skuteczny sposób na osiągnięcie długotrwałego efektu związanego z użytym zestawem oraz treningiem na płaski brzuch i boczki, jest właśnie ta metoda, która oprócz medytacji, pozytywnego, tasiemcowego wręcz efektu, daje każdej ze stosujących ją osób, wiele niepowtarzalnych doznań, które warte są zaciekawienia, nawet dla osób początkujących i po raz pierwszy uprawiających ćwiczenia na płaski brzuch i boczki. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.