Loading...
Zdrowie

Wizytówka Google dla lekarza: skuteczny sposób na zwiększenie widoczności online

Wizytówka Google dla lekarza:

Wizytówka Google Moja Firma, od niedawna funkcjonująca pod zmienioną nazwą Profil Firmy w Google, to jedno z najmniej wymagających, a jednocześnie najważniejszych narzędzi marketingowych – szczególnie dla firm działających lokalnie. Możliwości wirtualnej wizytówki można efektywnie i bez obaw wykorzystać, prowadząc własny gabinet czy placówkę medyczną. Jeśli zależy Ci na tym, by Twoja działalność wyświetlała się w wyszukiwarce Google na wysokich pozycjach i skutecznie przyciągała uwagę pacjentów z konkretnego obszaru, miasta lub regionu – wówczas wizytówka GMF to podstawa. Sprawdź, dlaczego warto w nią zainwestować!

Korzyści z posiadania wizytówki Google dla lekarza i przychodni

Działania marketingowe w każdej branży powinny koncentrować się na realnych potrzebach grupy docelowej i uwzględniać zachowania klientów – dotyczy to również lekarzy. Mimo że marketing medyczny rządzi się nieco innymi prawami niż promocja powszechnych produktów, warto pamiętać, że skuteczny marketing to nie tylko reklama, ale również obecność gabinetu w mapach Google, prowadzenie profili w social mediach czy właśnie aktywność na wizytówce GMF.

Jeśli świadczysz usługi medyczne na lokalnym rynku, żaden produkt Google nie powinien być dla Ciebie ważniejszy niż wizytówka Google Moja Firma. Jej prawidłowe uzupełnienie i regularne aktualizowanie to – obok działającej strony internetowej – punkt wyjścia dla wszystkich pozostałych działań marketingowych. Wirtualna wizytówka jest bowiem efektywnym sposobem na promocję firm oferujących swoje usługi na określonym obszarze, z którego chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów.

Dzięki poprawnej optymalizacji i regularnemu prowadzeniu wizytówki Google Moja Firma możesz zyskać:

  • lepszą widoczność Twojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania – to sprawi, że użytkownicy będą mogli Cię łatwiej znaleźć i dowiedzieć się o Twoich usługach już zaledwie po kilku kliknięciach w wyszukiwarce;
  • większy ruch w witrynie, co w efekcie przełoży się na większą konwersję;
  • większe zaufanie ze strony użytkowników;
  • profesjonalny wizerunek eksperta w swojej dziedzinie;
  • rozpoznawalność i świadomość Twojej marki wśród użytkowników.

Profil Google Moja Firma dla usług medycznych – na czym polega optymalizacja?

Warto dodać, że osoby poszukujące informacji o danej placówce czy gabinecie lekarskim w pierwszy kroku zazwyczaj korzystają z Internetu. Tymczasem Google często wyświetla wizytówki nad wynikami organicznymi, co w praktyce oznacza, że to właśnie wizytówka GMF jest pierwszym punktem styku potencjalnego pacjenta z Twoją stroną i pierwszym źródłem informacji o świadczonych usługach. Warto więc zadbać o to, by była poprawnie uzupełniona, zawierała wszystkie niezbędne informacje i prezentowała się w sposób atrakcyjny dla użytkowników.

Prawidłowo zoptymalizowana wizytówka powinna przede wszystkim zawierać kluczowe atrybuty, takie jak:

  • pełna nazwa firmy;
  • kategorie;
  • adres i dane kontaktowe;
  • obsługiwane obszary;
  • godziny otwarcia;
  • lista rekomendowanych usług (zakładka „Usługi”);
  • lista rekomendowanych usług (zakładka „Produkty”);
  • opis firmy;
  • zdjęcia;
  • opinie;
  • wpisy.

Dlaczego wysoka pozycja w mapach Google jest tak ważna dla lekarza?

Osoby, które szukają pomocy lekarza, czyli specjalisty o wysokim zaufaniu, chcą mieć przede wszystkim możliwość świadomego wyboru. Trafiając na daną placówkę medyczną w sieci, oczekują zatem konkretnych, precyzyjnych informacji o tym, w jaki sposób może mu pomóc, do których są w stanie szybko dotrzeć za pomocą jednego hasła wpisanego w wyszukiwarkę Google.

Co więcej, jeśli nie posiadasz Profilu Firmy w Google, zmniejszasz jednocześnie swoje szanse na skuteczne konkurowanie na lokalnym rynku. Bez wirtualnej wizytówki Twój gabinet medyczny nie będzie bowiem widoczny w sieci dla użytkowników z najbliższej okolicy.

Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google dla placówek medycznych – kiedy warto skorzystać z usługi?

Pozycjonowanie lokalne to usługa dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • osiągać stabilne, długoterminowe efekty;
  • mieć stały napływ nowych pacjentów;
  • zwiększyć swoją widoczność w Internecie i dać się znaleźć potencjalnym klientom;
  • zbudować profesjonalny wizerunek w sieci;
  • zyskać przewagę nad lokalną konkurencją.
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.